Musikal & Popcorn

Idag var vi på musikal med skolan. Heleneholms gymnasiumet hade gjort en version av musikalen Rent. Den var sisådär. Asså visst, den skulle kunna anses som rätt bra. Men jag höll på och somna. Asdött och sitta i en aula i 2 timmar. Och det var jäävligt varmt därinne också. Jaja. Sen så skulle jag egentligen gå på bio med Nicole, men jag har typ asont i huvudet så pallar faktiskt inte. Vill bara jäsa framför tv:n och datorn ikväll. Det är en väldigt underskattad sysselsättning. Och jag har köpt POPCORN <3 Har vart typ assugen på popcorn i flera dagar, men har glömt och köpa. Men nu har jag. Yummie.

A thorn for every heart - Rain on her parade lyssnar jag på just nu. Den är bra :D.

Jag gillar emomusik. <3

jag gillar all sorts musik. Allt från Marilyn Manson till Usher typ.
Det är väldigt bra, för då kan man lyssna på så mycket :D

Jaja, vi hörs =D

Note to self: MÅSTE LÄRA MIG ÄNDRA LAYOUTEN SÅ DEN SLIPPER SE UT SÅ HÄR!

Kommentarer
Postat av: admin/roland

Det är uppenbarligen något fel med den mailadress som
är knutet till bloggkontot. Kontakta BlogSoft så ordnar vi det. /roland

2006-02-14 @ 09:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback