ibland..

ibland förundras jag över hur jag orkar.
Hur jag orkar låtsas vara lycklig.

Jag har varit med om så mycket, att jag lärt mig att man måste vara stark. Livet är tough shit ibland men det är bara att kämpa vidare eller hur? Hur fan kunde allt bli så här skit, för i helvete, kan jag aldrig få ha det bra? Mitt lugn var kortvarigt...Kommer tydligen aldrig ifrån skiten.

Jag bara längtar, längtar tills julafton. Det enda som håller mig uppe. En lycklig dag, tack. <3 T minus 22 days.
 
Men jag kämpar på, det finns en lycka nånstans, jag har en framtid, jag har drömmar och jag lämnar inte dom. Livet är bara så jävla vackert ibland. Aldrig, aldrig, ge upp.

dear god make me a bird so I can fly, far, far away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback