if I don't say this now, I will surely break.

kronisk tomhetskänsla, skuldkänslor, tvångstankar, ångest, stress, nedstämdhet, hyperaktiv, energisk, glad, känsla av meningslöshet, självförakt, brist på självkänsla och självförtroende, overklighetskänslor, identitetsförvirring, humoristisk.

välkommen till min lilla värld. Det där är typ verkligen jag. Lite svart och vitt. Jag tänker faktiskt inte bara dåligt hela tiden, jag är faktiskt en väldigt glad person. Men ibland vänder det. Så är jag jätteglad och lycklig :)

Förlåt att jag bara skriver sånt här skit och gnäll och allt men jag måste skriva av mig nånstans. Som min titel på detta inlägget.

Men ikväll ska jag ut och det ska bli kul :D woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback