bowling.

Hej allihopa (i äkta blondinbella-anda),
har nyss kollat på blondinbellas tv-blogg och det är kanske därför jag kläckte ur mig hej allihopa (med hennes exakta tonfall i mitt huvud).
Idag var jag och bowlade med Addie, Ivve, Jeronimo & Lena, skitskoj, fastän jag inte vann en enda gång, haha.

Imorgon måste jag verkligen hitta något att ha på mig på nyår, så himla jobbigt. Speciellt med tanke på att jag gärna vill hitta något på Gina Tricot för jag har presentkort där men där är ju allt upp och ner, massa folk och halva rea-hyllan ligger på golvet & man kommer knappt fram, man orkar bara inte gå där inne!

Jaja, något måste jag väl hitta. Får se hur det går!
Ska sova nu, men vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback