grekland i en kvart.

Ja nu har jag varit i Grekland ca. 15 minuter, hehe, nä men näst intill! Har solat solarium, det var riktigt skönt. Ska göra det på onsdag förmiddag också så är man kanske lite brun till nyår. Köpte Singstar Summer Party idag, ska bli kul, riktigt bra låtar på den!

Fyfan vad jag saknar Grekland har jag kommit på, jag saknar värmen, att -knappt- behöva oroa sig för pengar, & att bara ha så jävla kul alltså. Jag har haft riktigt kul där, jobbet var ju tråkigt och rätt hemskt men annars har jag haft så jävla skoj. Jag saknar vår lägenhet, haha vilka minnen. Jag saknar Oasis-bar och STATUS (egentligen statues) strawberry daquiri. Jag saknar att flabba så man knappt får luft över alla möjliga saker. Ah, vilka tider, vilka minnen. Jag vill tillbaks <3

Btw, jag måste hitta nått att ha på mig på nyår! Vilket dilemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback