historia + fika.

Hej!
Igår spenderade jag mest dagen åt att passa Elvis och göra historia-arbete (som ska vara klart på fredag, låt mig dö). Efter det träffade jag Ivve, Adrian & Lena. Vi satt på Espresso House allihopa och hade jättemysigt! Sen köpte jag ett par vantar (ÄNTLIGEN.) Så nu slipper jag frysa om fingrarna! Såg även ett par korta gråa armvärmare som var så söta! Ska se om jag köper dom sen, har ju trots allt två juklappar kvar. Förhoppningsvis får man ju även några presentkort i julklapp, så det blir ju att slåss på mellandagsrean (tradition).

Idag ska jag också passa Elvis. Ni måste tänka att jag gör det varje dag och denna veckan gör jag det nästan varje dag också. Det är bara för att han klarar sig inte själv än och dom måste rensa i våra förråd och kan inte ha honom där så därför sitter jag hemma med honom, astrist men vad ska man göra.

Men ska träffa Ivve efter hon slutat skolan sen tror jag, trevligt :)

Ja, så här sitter jag lite nyvaken och lyssnar på Fall out boy. Och dricker kaffe såklart. Vad vore jag utan koffein & nikotin? Jag är en person som lätt blir beroende av saker har jag märkt, lite oroväckande. Tur att jag inte provat droger för då hade jag väl varit körd vid detta laget! Haha.

och justdet, om 1 vecka är det ju julafton! Hurra!

jag önskar mig;
1. en laptop
2. playstation 3
3. objektiv till min kamera
4. en lägenhet
5. singstar skivor
6. pengar
7. presentkort
8. kärlek.

haha, jag vet att dom 4 första var lite orealistiska, men annars?

Kommentarer
Postat av: ivve

vicvki det är billig saker du önskar dig måste jag säga ^^,

2008-12-17 @ 17:46:02
Postat av: Moster A

ger lite kärlek :D

2008-12-18 @ 16:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback