seg dag.

Hejhej,
idag har verkligen varit en JÄTTEseg dag. Har bara suttit hemma hela dagen, passat Elvis. Dom kommer nog hem snart, ska till min Farmor kl. 6 nämligen, det är ju lite mysigt faktiskt! Om 2 dagar är det julafton! Fy vad tiden har gått fort! Snart börjar jag skolan igen, har inte gått i skolan nu på ett halvår, blir 7 mån t.o.m när jag börjar skolan. Kommer kännas lite ovant, men man märker nog av det när alla prov och inlämningar strömmar in, fy.

Jag håller för fullt på att packa, snart snart snart, ska jag flytta. Vad skönt det ska bli.
Ja, eftersom jag haft en jättetråkig dag har jag inget kul att skriva. Satt nyss och kollade på One Tree Hill, så himla bra!

Fast jag har aldrig riktigt sett det innan (jag vet, jag är efter) så jag kollar allt från början, är iallafall på säsong 2 nu, haha.
Men nu har jag inte så mycket mer att säga, men vi hörs väl senare! Ha det så bra sålänge!

http://www.zanybox.com/images/one-tree-hill.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback