sjuk.

Hejhej och glad lille-julafton eller dan före dopparedan som man också säger!
Dagen i ära firar jag med te, te och lite mer te. Vaknade nämligen jävligt förkyld och med feber. Mår lite bättre nu, har nog svept ner 4 koppar kamomill-te och en kopp vaniljte. Måste bli frisk!

Har även haft typ århundradets tråkigaste dag, har bara suttit hemma hela dagen, är så himla rastlös! Dessutom är jag hungrig. Haha, men jag är ändå glad faktiskt, är snart julafton ju! Igårkväll mös jag i sängen med en kopp te och min favoritjulfilm; ett päron till farsa firar jul. Jag har sett den varje jul sen jag var liten, tycker den är så himla kul! Och den är även mysig för jag tänker alltid på alla jular när jag var liten när jag ser den, minnen alltså!
Annars är Love Actually också en favorit, så himla fin & mysig den med, ska se den ikväll eller imorgonbitti tror jag.

Det går faktiskt jättemånga bra filmer på tv nu under julhelgen! Har skrivit ett helt A4-papper på alla jag vill se, haha. Det är rätt så många, kan nog inte se alla men ska försöka se några iallafall.

Nä, nu har jag nog inte så mycket mer att berätta. Skriver kanske senare ikväll, annars hörs vi imorgon!

/ Vicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback