csn.

Hej!
Min mormor ringde nyss, jag har fått brev från Csn. För att få studielån måste jag berätta hur jag planerat att lägga upp kurserna under terminen och hur många poäng de ligger på (fattar inte riktigt det första), samt att jag måste ha någon studentförsäkring (?) för att få pengar. Suck, vad krångliga Csn ska vara. Jaja, det är bara till att ta tag i det, måste ha pengarna! Men just nu orkar jag inte tänka på det, så jag tar en cigg istället! Haha, oh ja, jag har blivit SÅ mogen sen jag flyttade hemifrån. Nämde jag att jag verkligen behöver städa också? Plus att jag har en spindel i taket som jag inte vågar döda, HJÄLP! Haha, puss!

http://www.studyitalian.it/images/csn.gif

Kommentarer
Postat av: sabina

du kan bara logga in på csn genom internett så blir de mycket lättare då skickar man in sin försäkran därifrån och allt fixar man på deras sida!

2009-08-20 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback