ursäkta.


gammal bild, maj 2008. Saknar min kamera!

Hej!
Denna gången sa jag iallafall att jag förmodligen inte skulle skriva så mycket. Har Anna på visit så därför har jag inte haft tillfälle att blogga, eller ork för den delen, haha, dålig ursäkt.

På fredag börjar malmöfestivalen, nice! Höjdpunkten är ju definitivt The Sounds den 20/8 på stortorget.

Ja, som meningen under bilden kanske antydde på, så har min kamera gått sönder. Eller ja, något är står ej rätt till, allting funkar på den förutom att ta bilder, händer inget när man trycker av. Så jag lämnade in den på expert för två veckor sen, de har fortfarande inte ringt om den, så jag saknar den. Kommer på massa fotoideér just nu när jag inte har den. Så länge får jag nöja mig med att redigera gamla bilder.

Mycket mer har faktiskt inte hänt! Hörs snart igen, hoppas jag. Ska försöka!
xoxo, Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback