yada yada.

Hej!
Jag håller just nu på att städa, men fastnade lite här vid datorn, haha. Idag var jag först hos tandläkaren, suck, ja, jag är lika kass på att borsta tänderna som alltid, det var ungefär det som konstaterades, haha. Men jag ska försöka skärpa mig på allvar. Försöka, haha.

Sen mötte jag Adrian, Ivve & Lena i stan, vi åt på La Empanada och hade mysigt! Sen gick vi runt i stan och så.

Men nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik och städar för mitt liv, Adrian & Lena ska nämligen komma hit och då kan det ju inte se ut hur som helst.

Skriver mer senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Addie

HAHAHAHAH det får se ut som det vill vem fan bryr sig, vi älskar dig endå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback