my heart knows me better..

than I know myself, so I'm gonna let it do all the talking.

hejhej,
just nu är jag så sjukt trött så det finns inte, känns som att all energi runnit ur mig, inte för att jag egentligen jobbat SÅ hårt, men jag vet inte, känner mig bara helt dränerad på energi. Skyller allt på dålig sömn och det faktum att det är januari månad. Jag borde städa...& plugga. Men alltså, jag orkar bara inte. Känner mig så himla lat, jag bara sitter och gör ingenting hela tiden, ingenting blir gjort här hemma. Men jag vill egentligen inte vara såhär lat jag har bara...fastnat helt enkelt.

Jaja, kul nyheter är att jag fyller 18 om 52 dagar! Hehe. Det ser jag fram emot!
Samt att Twilight kommer ut på DVD den 29:e april, den går att boka på CDON.com så det funderar jag på att göra.

Nä, nu ska jag nog börja på min argumenterande uppsats!

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ajja

ja vännen jag har oxså fastnat på det, och vi sa en timme till innan vi börjar m. läxan! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback