ny frisyr!

Hallå ja,
orkar nog inte skriva så mycket för jag är trött men ska skriva lite iallafall.
Adrian har klippt mitt hår som planerat och det blev jättefint, det är så skönt att ha kortare hår igen! När jag får till en bra bild ska jag posta det, men just nu är mitt ansikte verkligen inte på foto-humör tyvärr.
Vi åt först kebab sen såg vi Generation Fett och det ledde till den briljanta ideén att göra frasvåfflor, haha.
Ännu briljantare var adds idé att sätta ketchup på dom, vilket inte slutade så lyckat, så det blev vaniljyogurt + müsli istället (jag har ingen sylt såklart). Nevertheless, så var det jäkligt kul.
Sen kollade vi på massa olika hotell på Rhodos, & vi hittade vårt favorithotell och vi ska dit, så är det bara!

Nä, nu ska jag se slutet av Little Black Book sen ska jag sova,
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ajja

HAHAHAHAHAHAHAHAH KETCHUP INSIDENTEN IS THE SHIET!

Banan insidenten e old history!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback