Michael Jackson & Farrah Fawcett.

Igår dog både Michael Jackson och Farrah Fawcett, såklart får inte Farrah alls den uppmärksamheten som MJ, men dock förtjänar hon den. Hon var en fantastisk skådespelare, jag säger bara R.I.P Farrah Fawcett, allt hon får är en liten notis längst ner på expressens hemsida, skrämmande. Fick leta jättelänge innan jag hittade artikeln. Istället har dom 5000 olika artiklar om Michael Jackson. Michael Jackson var en fantastisk musiker och verkligen King of Pop och hans död chockar verkligen hela världen, det förstår jag. Men jag tycker det är okänsligt av dom och jag tycker iallafall att Farrah förtjänar minst lika mycket uppmärksamhet, så stor som hon var förr. Tyvärr så dömande som jag är, så sitter också alla anklagelserna om Michael som pedofil i bakhuvudet på mig, ingen kan vara säker på att det är sant, men är det det så tycker jag definitivt att han inte förtjänar den uppmärksamheten han får.

Sen ska självklart alla tidningar sätta Michael på en piedestal nu efter hans död, medan dom bara för några månader eller något år sen, skrivit så hemskt mycket skvaller om honom och baktalat honom, nu helt plötsligt ska dom vara så himla hyllande och snälla, typiskt.

Farrah Fawcett - Expressen
Michael Jackson - Expressen

R.I.P Farrah Fawcett;



R.I.P Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Addie

Asså jag tycker så synd om Farrah, hon var värkligen en av världens bästa, vem fan bryr sig om MJ han VA PEDOFIL O ÄR SCHKÄNKIG!!!!!!!!!!!! :@



Så pissed off att de bara skiter i Farrah hon var så mycket bättre!

2009-06-26 @ 11:04:47
Postat av: Ellinore

Jag har veckansbloggtävling vill du vinna så anmäla dig (;

kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback