9/3-10

Sorry, har inte orkat skriva, vart upptagen med skola och sovande och ..ja lite annat däremellan också haha.

Idag ska jag iallafall ut och käka med min pappa, annars har jag inga planer för dagen.
Har mest glott på tv idag och duschat.

Känner mig lite halvdepp, vill ju att det ska bli vår nu! Är så trött på kylan, men antar att vi i Skåne ska vara tacksamma, vår snö har iallafall smält bort. Lyx jämfört med många andra ställen i Sverige.


Rihanna - Rude Boy
Gillade inte den först, men nu tycker jag den är skitskön!



Saknar sommaren & Grekland .. <3

Kommentarer
Postat av: sanni&jelic

söt du va :)

- kan du hjälpa mig på mitt senaste inlägg vilken bild jag ska ta till headern är du snäll hihi x)

Postat av: Tove

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 23:59:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback