long time, no see.

oj, oj oj, det var längesen jag skrev här. ska börja skriva mer här :) ska också få igång min hemsida och sånt. Saknar att trixa i photoshop men har inga snygga textures eller brushes, tips på sidor där man kan ladda ner? Sen jag bytte dator har alla mina försvunnit :( Jag är sjuk och har sjuukt tråkigt. Ser på Scream haha. Kul att skratta åt att den är så dålig. Och hotellprovet gick skit för hon tog med en övning som vi inte ens visste skulle komma på provet, och den frågan var värd 13 poäng. Och den gick helt åt skogen. Irriterande eftersom jag annars kunde alla frågor. Gaah, vi har ny hotell-lärare och hon verkar t.o.m värre än den förra :O Inte lika otrevlig, men irriterande :P 

en bild på mig & ivana i skolan :)

jag & ivve :)

ni vet att ni älskar mig,
victoria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback