trend?

jag förstår inte att det blivit en trend för unga tjejer att skära sig. läste nyss berny pålssons presentation på helgon och artiklar om henne på aftonbladet. folk VILL bli så sjuka som hon är..det är ju helt otroligt. dom tror att droger och att skära sig är så magiskt och vackert..hur kan man önska att vara schizofren? att leva ett sådant svårt liv? jag har sett så många tjejer på stan som ser ut precis som berny. Samma kläder, samma frisyr, samma allt.

Sen tycker jag inte heller att man ska kalla dom som skär sig för fjortisar som söker uppmärksamhet, för att skada sig själv är något allvarligt, oavsett om man gör det för uppmärksamhet eller inte. Dessutom, tänk själva, om man går så långt som att skära sig för uppmärksamhet, då kan man inte må bra?

Jag tyckte bara det var sjukt att höra att folk vill vara så sjuka som hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback