Alla hjärtans dag är över.

Och jag hade en jätterolig dag, verkligen, haha. Men det var INTE för att det var alla hjärtans dag. För jag hatar egentligen den dagen. Hade jag haft en pojkvän så hade jag såklart inte gjort det, *hosthost*. Men nu har jag ingen och då gör jag det. För man blir så jävla deprimerad när man ser alla hjärteaskar och kort och choklad och allt möjligt. Får till och med reklam i mobilen för det. Man känner sig bara så jävla ensam. Och jag känner mig ensam redan, tillräckligt som det är. 14 februari gör det bara värre.

Jag känner mig som om jag är omringad av par, och jag är den enda singeln, och det är faktiskt jävligt ledsamt. Jag blir faktiskt jätteledsen av att se dom så lyckliga och gosiga och så är jag helt själv och känner mig som om jag ska dö singel liksom, typ.

Och det lär jag säkert också göra.

o_O

Kommentarer
Postat av: Nella

lite överdrivet kanske? "dö singel"? du ska nog bara vara glad att du slipper pojkvän, finns inget som är ger en mer bekymmer

Postat av: Anonym

du är 15 år? låter som du är 40 år.. fjortis!

2007-03-18 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback