Det är ju jätteskånskt.

Idag har jag och Ivve sett en butik som heter Britt-Maries porslin. Det tycker vi är jätteskånskt.

Jasså här sitter jag, lyssnar på musik, dricker pepsi max, väntar på bättre tider o__O

Idag har jag tränat som ffaan, faktiskt. Känns så iaf, kommer ångra imorgon att jag inte stretchade idag. Kände mig faktiskt jävligt effektiv på friskis idag, och det är ju bra. Älskar att träna, är så härlig känsla efteråt, man känner att man faktiskt gjort något bra.

Men det var verkligen inte min dag idag. Glömde typ hälften av mitt liv hemma, inte kul, haha. >_<

Jag känner mig även väldigt nyttig, har köpt rågi-knäckebröd, risifrutti fiber och tropicana multivitamin juice, och en mager vaniljyogurt. Jag känner att mitt nya jag är här *hmm*. Det nya nyttiga jag, Victoria Nyttig ^_^ No more chokladbollar. Oh no, det som är min kärlek. No more Coca Cola (förutom light), nooo. Och No More MCDONALDS, omg mitt liv är verkligen slut.< /3 Nej, men jag ska faktiskt ändra på mig.

Joseph Arthur - Honey and the moon, älskar den låten. Minns sommaren förrförra året. När jag hör den kan jag känna känslan av solen på kroppen när man nyss kommit upp ur vattnet.. <3 Sånna låtar gillar jag!

Gud vad jag skriver OINTRESSANTA saker. Fy. Nu ska jag nog gå och ...göra annat onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback