Bloggnörd..

Ja, det är väl jag det :p Känner att jag måste blogga mycket och ofta. Bloggar varje dag på lunarstorm och tänkte göra det här med. Nu har jag färgat om mitt hår :) Ingen mera utväxt! Och hade tänkt baka idag :D Antingen sockerkaka/tigerkaka eller kärleksmums :) Ska göra en smoothie också! Känner mig på bakhumör :)

Sen ska jag ut med vännerna, tror jag iallafall. Brukar vara så på lördagar.
Håller på att se om hela Buffy serien, är bara på säsong 1, så har mycket gott som väntar <3 Buffy är ju = kärlek! Världens bästa serie.

Åh, vill så gärna ha böckerna, har bara Queen of The Slayers, som jag iofs är väldigt glad för. Men det finns massa andra som jag vill ha, t.ex The Watchers Guide böckerna :) Och Once More With Feeling - script book.

Längtar tills jag ska pierca min navel. Ska även pierca en i ansiktet, antingen näsvingen eller snett ovanför läppen på vänster sida, svårt och förklara men tror ni vet vad jag menar. Vill ju mest ha i tungan men blir dödad om jag gör det före jag fyllt 18, stort NO NO. Mormor tycker det är äckligt, men det är inte alls äckligt! Det är HETT som FAN. >_<  Jaja, får vänta 2 år till helt enkelt.
Synd är också att man inte får ha piercingar i ansiktet i köket, så måste göra i ansiktet på sommaren. BAJS.

Jaja, nu ska jag klä på mig och sen baaaka -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback