Att bli älskad.

Vi vill alla bli älskade, sedda av någon. Någon som alltid ställer upp för en. Vän, pojkvän, mamma, pappa. Vem som helst, bara den personen släcker vår törst efter kärlek.

Vi söker alla kärlek, folk kan påstå annat men dom ljuger. Kärlek kretsar runt omkring oss, kärlek är vad livet handlar om. Vi älskar alla. Vi är djur med instinkter.

Jag vill ha någon. Någon som ser mig, någon som bryr sig, någon som älskar mig. Någon som verkligen gör mig andlös. Romantikfreak, tänker ni, men det är sanningen och påstå inte att ni inte också skulle vilja ha det, eller har det.

För så funkar vi, vi vill alla ha närhet till en annan människa. När tvillingar har fötts till exempel, om den ena blir sjuk så sätter man dom i samma säng, och nästan varje gång blir den tvillingen frisk igen, pga närheten. Ingen kan förklara hur det fungerar, men dom känner sig trygga i närheten av sitt syskon. Syskonkärlek.



Vet inte var jag fick det ifrån men bara kände för att skriva det, har ändå inget bättre för mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback