26/3

Jag vet, jag är urkass på att skriva blogg. Varje gång tänker jag 'ska nog skriva blogg idag' men skjuter alltid på det, jaja, tror inte så många läser min blogg, tyvärr :( Men det är härligt att kunna skriva av sig nånstans.
Idag har jag varit hos läkaren, jag är tydligen relativt frisk, trots att jag ofta känner mig yr, trött och har huvudvärk.
Konstigt.
Så nu vänter jag på mormor, sen ska vi köra till Kronprinsen och hämta mitt leg på banken, weeeiii.

Oh, jag fyllde ju år i onsdags, så hade kalas igår med släkten. Detta är vad jag fick; Digitalkamera av mormor & Alf (fast den fick jag redan i torsdags), present kort på gina tricot, vero moda och whoops (affär i Triangeln), biopresentkort på 300 :-, pärlset så man kan göra egna halsband/armband, singstar legends (wie, skitballt!), ett jättefint linne, ett 2 gb minneskort till digitalkameran (så nu kan jag ta 1476 bilder, OMG), hmm, det var nog allt :) Är jätteglad!

Eftersom jag fått digitalkamera så har jag skaffat bilddagboken (ofcourse), heter vaaajki.
http://vaaajki.bilddagboken.se

Jaja har väl inte mer att skriva. Jo , köpte äntligen friis & company väskan jag velat ha :) Använde mitt whoops presentkort (det var därför jag ville ha presentkort där). Ska spara mitt vero moda presentkort så jag kan köpa skinnjacka nästa månad!

Tootles!
Victoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback