24/5 - 07

åh, förlåt förlåt för att jag inte skrivit på länge. Har inte haft tid eller ork. 

Min mattelärare har rättat halva nationella och han sa att på första delen gick det utmärkt för mig, jag hade bra resonemang osv.. Jag fattar det bara inte. JAG? Bra på matteprov? JAG? Jeez, blev överlycklig. 
 Men det är trots allt bara första delen, allt kan hända. Tyvärr..
Det vi gör nu på matte förstår jag! Helt otroligt, tycker allt är omöjligt numera i matte men det här förstår jag faktiskt (hittils). Hoppas jag kanske kan få g på provet vi har på måndag. Mina prov i matte har sett ut såhär: ig, vg, g-, ig, ig och nu det sista..får vi se :)

Och kommer få vg i italienska! Haha, hon sa att jag pluggade så bra och var jätteflitig och jobbade duktigt osv. Haha, jag har inte öppnat boken utanför klassrummet någon gång, jag kan ingenting och hon ger mig vg. Wiie, man ska ju inte klaga!

Ska välja ut en film till filmanalys på svenskan också. Svårt val =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback