2/5 - 07.

Idag är det den andra maj tvåtusensju och victoria är just nu trött, mätt och extremt fattig.
29 dagar tills jag får pengar igen. Detta kommer bli en helvetes jävla månad.

Idag har jag varit i skolan inte bara från 8 - 15.30 i serveringen, utan sedan kom jag tillbaks 17.00 - 20.00 för att hjälpa till med öppet hus för nya ettor som kommer i höst, så är riktigt trött, men fick två biobiljetter för mödan plus att det var roligt :)

Vad mer har hänt på sista tiden? Som vanligt har det gått en evighet och lite till sen jag skrev sist, suck. Vad har hänt? Justdet. Inte mycket faktiskt, jo, jag har piercat min navel (den är jättefin, för tillfället problemfri och jag älskar den :D), varit i Stockholm och då varit på Gröna Lund. Har lagt upp bilderna på bilddagboken, som jag antar att ni inte missat adressen till, eftersom jag tjatar om den hela tiden (KOMMENTERA FÖR FAN!), men iallafall, om ni har glömt eller missat den så är den;
http://vaaajki.bilddagboken.se . Har inte laddat upp dom än men ska göra det om några minuter.

Håller på att skriva ett, enligt mig, bra inlägg på min myspaceblogg, ni får gärna läsa det, jag heter hellokittyxxx.
Mer har jag inte att säga just nu :)

Toodles!
Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback