lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

ääälska Panic! at the disco <3

Idag såg jag Pirates of the caribbean 3, som ivve sa; direkt i hjärtat, shoouuf *peka på hjärtat*!
sjukt bra asså :) Håller samma kvalitét som innan och dom som sa att dom somnade fattar jag inte. Den kändes snäppet mer seriös än dom andra, att det var lite mer dramatik i denna, men humorn var där hela tiden (humor = Jack ^^) Skitcoolt att se Keith Richards spela också :) Haha, han var verkligen Jack nr.2.

Vet inte vilken del som är bäst, men jag tror nog att fortfarande är ettan bäst, sen trean, sen tvåan? eller? kan man sätta alla som etta? <33

Kommer sakna att längta till POTC - filmerna :( Ingen mer Jack Sparrow :(

Just nu är jag jävligt trött och jag ska sova själv hemma och jag har hatkärlek för det. Kärlek för att man är själv, kan ha hur högt man vill på tv/musik osv. Hat för att jag är mörkrädd, paranoid och har ångest :P Suck.

What I've done
I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback