you are my sweetest downfall.

Regina Spektor - Samson <3

Idag har inte varit min dag. Vi skulle paddla kanot på gympan. Jaha, men gympaläraren glömde säga till mig, ivve, adrian och lena att man skulle vända halvvägs så vi paddlade hela malmö runt typ. Tog över en timme. Snacka om mjölksyra i armarna. Och snacka om att jag aldrig mer ska paddla någonsin. Verkligen inte min grej.
Så tappade jag min åra i vattnet, så jag och lena fick vända och hämta den, så skrattade vi som fan för vi var så jävla trötta och hungriga, haha.

Sen så får jag springa från davidshall till triangeln för att bussen stannade inte på davidshall den bara körde förbi så jag sprang som fan till triangeln busshållplatsen. Så nu är jag helt slut.

Men matteprovet gick faktiskt bra! Hoppas jag. Kändes helt ok iaf, jävligt ovanligt för att vara ett matteprov. Jag och matte, vi klickar inte :P

Nu ska jag börja på mitt filmarbete om filmen Tretton.

Toodles!
/Victoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback