shotter's nation.

image22

lyssnar på Babyshambles nya skiva :) Är bara på första spåret men ska uttala mig senare hur den var :) Gillar deras tidigare skiva (som jag till och med har fysiskt!) så hoppas den här håller samma kvalitét eller är ännu bättre :)

Hade engelskaprov imorse, jag tror det gick bra, hoppas det iallafall. Fast kommer ändå bli besviken på något dumt slarvfel jag gjort säkerligen >_<

Min helg och mitt höstlov är fullbokat! Kul :)

Ikväll, fredag:
- Träna
- Förberade inför morgondagens bröllop
- Gå på fest hos ivve!
Lördag:
- Bröllop!
Söndag:
- Fotbollsmatch, MFF-Elfsborg!
Måndag - Fredag
- Stockholm! ^^,

niiiice.

ja, mycket mer har jag väl inte att säga?

ni vet att ni älskar mig,
victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback