film + träning.

..det är min dag ungefär :)
Hade ingen engelska idag, riktigt irriterande med tanke på att det är den enda lektionen jag har på fredagar, 08.00 - 09.30. Lönt att jag gick upp klockan 6 i onödan :(
Iallafall, jag & Adrian begav oss till Subway och åt, sen kom Ivve. 
Vi skulle åka hem till Adrian och se på en film som dom var tvungna att se för deras historia. Men så tyckte Ivve att vi skulle se Wrong Turn också, så jag åkte snabbt hem, brände ner den på skiva och åkte till Adrian. Så såg vi dom. 

Fiendeland var sjukt tråkig, jag kom aldrig in i den, den kanske var bra egentligen? Vem vet :P
Wrong turn var äcklig, fast tyckte inte den var så illa när jag såg den men det var kanske för vi var tre stycken och det var dagsljus ute, det gör mycket. Hade jag sett den nu, själv, hade jag nog dött :P

Ja, sen var det träning då :) Ansträngande, men kul :)

Nu ska jag fortsätta glo på Talang, jag, ivve, adrian, lena & sara är ju med i publiken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback