take these broken wings and learn to fly.

the beatles - blackbird. sjukt fin :)

Stress, stress, stress.
Jag ska säga er att jag är så sjukt trött på att stressa. För det mesta stressar jag över skolan.
Jag är helt utmattad varje dag och har ångest över allt jag borde göra men inte orkar göra.
Jag vill bara sova i en månad, kan jag inte få det? Snälla?

Det blev ingen skinnjacka idag. Den satt inte bra, jag passar tyvärr inte i skinnjackor har jag märkt :(
Så ja, funderar på att köpa ett par jeans istället, ska bara hitta några fina.
Såg ett par fina diesel idag efter skolan men orkade inte prova.

Imorgon står följande på schemat;
gympa (ansiktsmassage, haha)
samhälle
psykologi
låter lite men långa lektioner så jag slutar 16.00.
Svenska inställd så har skitlång håltimme mellan gympan & samhälle.

Ja, mycket mer har inte jag att skriva.
vi hörs medmänniskor!
/vicks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback