trött.

Hej!
Just nu är jag så jävla trött. Har haft nationella i engelska + servering. Inte kul. Jag har panik för jag tror jag misstolkade heeeela uppgiften på engelskan =/ Men hoppas inte jag gjorde det.
Gjorde nyss klart svenskaläxan som ska vara klar imorgon, så jääävla tråkig.

Hm, vad mer? Jag är fattig, men bara i en dag till! Fast det är klart, ni som känner mig vet hur länge mina pengar håller.
Det är såååå härligt väder, ÄLSKAR det <3
Ska gå på stan imorrn, kolla kläder och solbrills, måste ha nya solisar! Man måste passa på att njuta av vädret, för man vet inte hur länge det håller, detta är ju trots allt Sverige. Men det jag gillar med Sverige och de fyra årstiderna är att man blir så sjukt glad när solen och värmen verkligen kommer. Om man har det året runt uppskattar man det inte lika mycket. Så..hurra för våren!

// V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback