but I can't let go.

Jag älskar Király Linda - Can't Let Go, så sjukt fin. Lyssna på den!
Idag var det skola som vanligt, same old, same old.
Haha, sjukt ball på samhälle, vi kränker alltid läraren för han är typ dum i huvudet och en allmänt usel lärare, och han kan inte skriva, asså jag menar, det är verkligen kråkstil. Så skrev han statsskick tror jag, så sa Madde "det ser ut som om en kråka gått där!" , hahahaha jag kunde inte sluta skratta, herregud, det lät så jävla kul.
Har prov i arbetsmiljö imorgon, hoppas det går bra, har inte pluggat sådär jättemycket men jaja.

Jag vill ha fredag NU!
Är så sjukt spänd inför fredag, ska prata med han angående praktiken i Grekland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback