pengar.

pengar, pengar, pengar.
Money talks in this world. Det är faktiskt sant. Pengar är allt & folk gör verkligen vad som helst för pengar.
Jag ska inte predika för jag är faktiskt galen i pengar. Låter roligt men det är sant. Jag är olycklig om jag inte har pengar, lycklig om jag har. Den som sa att pengar inte kunde köpa lycka, visste inte var man ska handla.
Jag hatar pengar ungefär lika mycket som jag älskar pengar.

Mycket beror på att ingen är så dålig på ekonomi som jag. Jag är MÄSTARE på att slösa upp pengar & på att låna pengar. Jag är riktigt grym på det faktiskt.
Speciellt om man är rökare, som jag, så är det ännu svårare, därför det kostar ju också jävligt mycket pengar. Ja, jag vet, om jag slutar har jag mer pengar kvar, men tänker inte sluta just nu.

Har räknat ut, att om jag ska klara mig på en limpa en hel månad, måste jag röka max 6 cigaretter om dagen.
Ska försöka, men jag har verkligen inte karaktär till det, men allt är värt ett försök. Måste försöka.

Idag var jag & Adrian i stan, vi hade mycket skoj, hahaha. Jag skämde ut mig offentligt med en kommentar på Åhléns city i provrummen, sen skrattade vi rent allmänt åt typ allting. Mycket trevligt :)

Okdå, jag säger väl kommentaren (den står ändå på bilddagboken så spelar ju ingen roll).
"Lappen har fastnat i trosorna". Det var inte så illa som man kan tänka dock! Den fastnade liksom i bandet om ni fattar. Jaja, kul var det iallafall.

Sen var det träning - inte lika jobbigt som det brukar vara, faktiskt rätt chill, men hade ändå kul :)

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Wow - det här inlägget blev ändå rätt långt. Kudos to me!

take care,
vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback