vår på ingång?

Alltså, det är så sjukt vackert väder idag.
Jag blir helt glad, känner verkligen att våren är påväg. Jag älskar vinter men börjar tröttna på mörkret och kylan.
Jag ska snart ut med Adrian & Ivve, vi ska gå i stan och fotografera lite :) Passa på i det fina vädret!

I övrigt så var det ju första dagen i skolan efter lovet. Kändes lite segt, men hade ändå kul med Ivve, haha. Vi var lite flummiga. Men alltså, jag hatar storkök. Jaja, bara EN gång kvar sen behöver jag aldrig gå kursen storkök i hela mitt liv igen, tack!

Usch, har verkligen massa läxor som jag borde gjort under lovet, men det tänker jag inte bry mig om just nu,
för just nu ska jag bara NJUTA av vädret.

Nå, var låg nu mina ballerinaskor? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback