förlåt.

förlåt för att jag är så usel på att blogga  :( senast jag bloggade var innan jul och allt.
Men ja nu är det 2008. Nytt år. Nya upplevelser.
Hoppas det blir lika trevligt som 2007, eller ännu bättre, men 2007 var verkligen ett guldkorn.

Skolan är igång och det märks, har redan skitmycket att göra, men jaja. bara typ sådär 20 veckor kvar.
Idag hade jag håltimme från 09.15 - 12.45, askul. Men jo, rätt kul var det för jag, Adrian och Ivve gick till Subway (tradition.) och åt, och sen gick vi i stan och kollade på lite allt möjligt.

Jag hittade en jacka på 70% idag. Kostade 900 innan, kostar typ 270 nu. Ska köpa den imorgon, är väldigt glad.
Snart ska jag se I huvudet på Gynning på kanal 5, ska bli kul att se, haha.

Skriver mer imorgon förhoppningsvis!


<3

Kommentarer
Postat av: Blackie

oh, vilket fynd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback