söndag.

alltså, jag ogillar starkt söndagar. dom är så jävla tråkiga, plus att dom vetter mot måndagar, som är lika tråkiga.
Men har ändå haft kul :) Har varit på Subway med Ivve och Adrian :) öööh, sen gjorde jag inte så mycket, har suttit här hemma och flabbat åt bilder på google, läst horoskop och lärt mig räkna till 10 på serbiska :)

ska sova snart antar jag. storkök imorgon, DÖDA MIG.

har sjukt mycket att göra i skolväg, fyfan. psykologi, arbetsmiljö, projektarbete, engelska, svenska, alkoholhantering, samhälle. Men jaja. Det lööser sig.

var längesen jag skrev, förlåt. Jag är dålig. Ska börja skriva oftare, dagligen förhoppningsvis. Har som sagt färgat håret :) Är mycket nöjd :)

Skriver mer imorgon typ :)

PussHaaj,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback