thank god it's friday.

ja, så var det fredag igen :) myycket trevligt.
Idag har jag haft engelskaprov sen slutade jag. Det gick rätt bra tror jag, hoppas jag.
Jag åkte hem sen träffade jag Adrian på stan, han hjälpte mig välja hårfärg, för det är nämligen så att jag ska färga håret imorgon! är skitglad.
Sen kl. 6 var det taekwondo som vanligt. Puh, jag blev riktigt slut denna gången. Kan känna hur mitt sexpack kommer närmre... eller inte, men ja, nästan :D

Imorgon ska jag som sagt färga mitt hår, sen ska jag ut på kvällen antar jag :)
Söndag - städa min garderob. Usch, låt oss nte tänka på sånt nu!

jaja, ska sova nu. vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: ika

ahhha jag har också gått på taekwondo!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback