home sweet home?

ja, kom hem igår igen från sthlm. Har haft mycket trevligt. Tagit många fina bilder, kan ses på min bilddagbok (http://vickyylicious.bilddagboken.se).

Fredag: Var på stan, sen Skansen och middag med pappa.
Lördag: Var på stan, sen gröna lund.
Söndag: Stan, sen middag med pappa, sen fotografipromenad runt halva stockholm :)
Ja, mycket trevlig helg :) Men har saknat Malmö.

Vädret är så himla underbart så det finns knappt ord :) Sommarvärmen gör mig nostalgisk, idas sommarvisa går på repeat och jag bara njuter av svensk sommar när den är som bäst. Kom att tänka på, jag vill vara barn igen. Jag vill vara barn och springa runt i gräset och leka och inte ha några bekymmer. Livet var så underbart då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback