måndagar alltså.

..känns dom inte lite meningslösa?
Min skoldag har iallafall känts meningslös. Kom till skolan kl. 10.00, fick reda på att vi skulle bara tömma skåpen och städa vårt omklädningsrum. Men vi ville dock inte städa det för det var inte städat när vi fick det, så varför skulle vi? Lena bombade med doftspray i hela omklädningsrummet samt korridoren och sa 'nu är det städat', haha.

Så jag var 40 minuter i skolan. Lönt. Nej.
Efter skolan gick jag på stan med Adrian, Ivve, Lena & Madde, mycket trevligt men orkade inte gå så länge på grund av mina två enormt tunga påsar med kläder och sånt från skåpet. Fyndade iallafall en strandklänning/tunika och en tshirt på bikbok, 20 kronor för klänningen och 49 för t-shirten. Helt sjukt billigt, flyttrea tydligen. Så det var inte så mycket att fundera på. 

Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik. Tänkte se the skeleton key men hittar fan inte fjärrkontrollen till dvd:n. Haha den är helt borta, konstigt för jag såg dvd igår. Jaja. På tal om det så rekommenderar jag 2:37, sjukt bra film. Gillar den verkligen. Fast det är ju ingen film man ser om man vill skratta precis, den är rätt hemsk.

Jag har nyligen fått reda på att man får ha max 20 kg med sig till Grekland, hahaha, hur fan ska jag lyckas med det.
7 dagar kvar förresten! En vecka. En vecka?! Känns som det nyss var februari och vi typ räknade ner månaderna.
Men ja, nu börjar det definitivt närma sig. & jag längtar, men jag är dödligt nervös. Men jag längtar!

Det var nog allt jag hade att säga för denna gången.

Tootles!
/vicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback