bästa festen igår <3

22/3 - 2008. Aldrig glömma.

Adrian, Ivve, Lena & Malin anordnade överraskningsfest för mig, så jävla gulligt/snällt/underbart och ja...
Först kom Adrian & Ivve hem till mig och kidnappade mig :p sen fick jag gå med ögonbindel typ hela vägen in till stan (det var sjukt roligt). Dom tog mig till Ankara där Malin & Lena väntade. Dom bjöd mig på Ankara och vi åt som om vi aldrig sett mat förut :D Sen åkte vi hem till Malin (fast det visste inte jag för jag hade ingen aning vilken buss jag hoppade på för hade ögonbindel IGEN. Sen ja, party party. Sjukt kul <3
Så jävla PERFEKT kväll <3
Tack tack tack tack!

fast måste ju säga att jag mådde lite dåligt på vägen hem, haha. Men det blir ett kul minne det med!


Kommentarer
Postat av: diana o tara

festa e roligt ;)

Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)
Godnatt

2008-03-24 @ 00:46:46
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback