lördag lördag.

Hejsvej.
Idag är det lördag :) Mycket trevlig dag. Har varit på stan med Adrian, Ivve & Malin, köpte en tubtopp från gina tricot, grön :) Endast 79:-. Kände för att köpa alla färger, haha.

Ikväll blir det eurovision song contest-kväll hemma hos malin.
Personligen hejjar jag på Sverige (trots att låten suger), Norge, Serbien, Bosnien främst. Grekland och Armeniens är rätt bra också.

Den 16:e åker jag & Adrian till Grekland, klart med allt det formella nu! Wiho, man är ju lagom glad. Och lite nervös, men det är en annan femma. 16 juni - 27 oktober, oh oh oh. Plus att den 6:e åker jag till Stockholm. Mycket glad Victoria, ska shoppa, träffa min pappa (och Anna såklart), gå på gröna lund, aaaah.

Har inget kvar att göra i skolan! Förutom att redovisa mitt psykologiarbete men det är inget, bara att snacka lite, haha.
Så skönt att bara kunna ta det lugnt & vila. Är sååå skoltrött.

Och justdet, snart ska jag köpa Canon EOS 350D, fyfan vad jag ska fota.

Kommer säkert ett argt inlägg imorgon om Eurovision, så vi hörs då! Haha.
Tootles!
/vicky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback