ryssland 2009.

ja, då blir det ESC i Ryssland nästa år. Jag personligen gillade inte Rysslands bidrag men ja, så är det.
Och Sveriges placering, haha. Alla ni som sa 'åh hon kommer vinna, europa gillar henne, hon är känd sen innan, hon har nummer 15 det vann hon med sist' jag flabbar åt er nu, haha. Låten suger, Charlotte suger. Vi skickar något bättre nästa år hoppas jag. Är iallafall glad över att Norge kom femma, den låten var riktigt bra & kul att det gick bra för något nordiskt land iallafall :)

http://www.youtube.com/watch?v=0r567UNGEfQ
men Bosniens alltså, den är så bäst <3 man blir så jävla glad av den.
sa jag att den är bäst?
den borde vunnit!

Topp 5 enligt mig i ESC 2008:

1. Bosnien & Herzegovina
2. Serbien
3. Norge
4. Grekland
5. Armenien

Men nog om ESC. Här sitter jag i min ensamhet, förutom hunden som är hemma dock, och filosoferar. Är lagom uttråkad. Men musik gör det lite bättre :) Imorgon är det måndag, vilket innebär servering, SISTA GÅNGEN. & jag har MVG i servering. Så pallar inte gnälla på att det är servering, är ju sista gången! Woho, skolan lider mot sitt slut, tralala.
Ja, mycket mer har väl inte jag att säga. 22 dagar kvar tills GREKLAND!

Tootles,
/vicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback