shopping åh ja!

idag har jag faktiskt shoppat, sommarkläder, eftersom jag snart ska till grekland och VÄRMEN :)

image39

topp; bikbok
vita shorts: gina tricot
jeansshorts: carlings.

mycket trevliga saker må jag säga :) är fortfarande extremt shoppingsugen, har inte shoppat på SÅ länge, så har lite abstinens om man säger så.

Annars har det varit en jobbig dag. Hade först nationella (Reading and reacting + Listening), det gick ju kasst. Direkt efter det hade jag prov i arbetsmiljö, det gick lite bättre, men fan vad trött jag var sen. Var helt trött, överbelastad av prov.

britney spears - hot as ice
the veronicas - this love
danity kane - damaged
toploader - dancing in the moonlight
REPEAT!
lyssna och bli GLAD!

'Cause I'm cold as fire baby, hot as ice
If you've ever been to heaven, this is twice as nice


idag och imorgon vill jag vara på G, jag skiter i att jag har ett psykologi fördjupningsarbete på cirkus 5 - 10 sidor att göra plus slutprov i servering på tisdag PLUS debattinlägg till svenskan. SKITSAMMA. Låt mig vila i någon dag, snälla.
nä nu ska jag ta en cigg i det härliga kvällsvädret.

peace out,
/vicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback