stockholm på G.

Hejsvej!
Normalt sett hatar jag måndagar men mot alla odds är jag glad idag. Trots att vädret är sjukt deprimerande. För jag ska till Stockholm på fredag, ska köpa kamera inom den närmsta tiden och ska till Grekland om typ 20 dagar <3 Kan man vara annat än glad? Nääää.

Sista dagen i serveringen idag, woho! Eller jag menar, vad tråkigt. Hehe. Jag & Adrian var hovmästare, det var mycket ansträngande för vi sprang runt som skållade råttor, men annars hade jag trevligt, haha. Mina fötter är dock döende.
Jag låg på förstaplats i klassen när det gällde mest dricks under terminen, men Alex vann över mig idag den jäveln, för han fick massa dricks, haha.
Mitt betyg i servering B: MVG. Fråga mig inte hur, men jäävligt glad & tacksam är jag iallafall!

I want you to always feel you're amazing.

Ja men nu ska jag gå ut och röka i det såååå vackra vädret, haha. Men det ska bli finare nu från och med imorgon, yay!

Tootles!
/vicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback