bloggar för hela slanten.

Hejhej!
Det har varit en lång och extremt tråkig söndag. Var tvungen att vara hemma hela dagen för att passa Elvis (vår hund). 10.30 - 17.00 satt jag bara inne! Och känner man mig så vet man att jag hatar att bara sitta inne hela dagarna, haha. Lena hade ungefär lika tråkigt eftersom hon inte heller hade något att göra och bara väntade på att jag kunde gå ut, så vi satt och beklagade oss i telefonen. Tillslut åkte vi till City Gross iallafall. Jag köpte bara en choklad men ändå, det var trevligt att komma ut lite! Söndagar alltså, alltid lika tråkiga.

Har nyss suttit och läst massa bloggar, det är helt makalöst hur man kan bli så insatt i andra människors liv! Istället för att ta tag i sitt eget sitter man och gottar sig i alla andras problem och lyckor, sån är bloggvärlden!

Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra..förmodligen ingenting. Usch vad tråkigt. Jag vet bara att jag ska ut på stan på onsdag, alla andra dagar är..ofyllda.

Jag har ångest. Måste nog skriva av mig om det. Jo det är såhär att jag råkat göra av med alla mina pengar (som jag ALLTID gör, lär mig aldrig, så himla hemskt) och jag verkligen behöver pengar av diverse anledningar..och jag vet inte vad jag ska göra. Vill inte be min mormor om pengar men vad fan ska jag göra?! Fyfan. Och sen så ska ju studentflaket betalas också...herregud :(

Orkar inte tänka på det. Vet inte vad jag ska göra! Dagens I-landsproblem kanske ni tänker, men det är ett större problem än det kanske låter. Jaja, orkar inte skriva mer om det.

Nu ska jag ut och röka, lyssna lite till på musik och sen se på tv/sova antagligen :)

Godnatt!
/vicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback