it's official...

..jag är nog världens sämsta bloggare! Haha. Säger att jag ska uppdatera ofta men gör det inte ^^ Men ja, jag försöker.
Idag är jag hemma typ hela dagen för att jag måste passa hunden.
Kollar just nu på klänningar på
www.stylebystars.se, sååå fina! 

Imorgon är det träning igen! (och min träningsvärk har inte ens försvunnit än...). Men måste komma igång med det ordentligt, är ju sjukt otränad.. 

När jag var i Grekland planerade jag massa bra saker jag skulle göra när jag kom hem till Sverige, men jag gör mest ingenting...Jag skulle skriva på min bok, söka jobb, åka till Stockholm med Adrian (och London, haha). Känner mig mest jättelat.

Igår var jag på stan med Lena, mötte henne på hennes praktikplats (och fick jättegod chokladkaka). Vi satt på Gustav och diskuterade gamla minnen, verkligen roligt. Saknar gamla tider riktigt mycket ibland...

Jaja, nu ska jag snart gå ut med lilla Elvis, hihi =)
Hörs senare (men inte SÅ senare hoppas jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback