should've been strong, yeah I lied.

hejhej!
Här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik :)
Idag var jag i stan med Ivve, satt på Espresso House länge och fikade och gick sedan i affärer, mycket trevligt =)
Igår var det EMA-galan, tyckte den var jättebra.
30 seconds to mars vann två priser!  Älskar dom! Jared Leto är så snygg dessutom <3

På onsdag är jag dessutom parkerad utanför Filmstaden för jag & ivve ska bannemig ha biljetter till premiären av twilight den 21 november, <3 För er som inte vet så är det filmen av boken Twilight som på svenska heter Om jag kunde drömma (första boken). Det finns fyra böcker, tre är utgivna på svenska. Jag har bara läst första hittils men den är såååååå bra! Läs den!

Nu ska jag glo på tv eller nått, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback