sorry I couldn't wear your halo.

Hejhej!
Här sitter jag typ jättemätt :) haha.
Ska snart till skolan, det är öppet hus och tänkte kika in!
Idag har jag passat Elvis fram tills ca. 13:00, sen stack jag till stan och mötte Addie, vi satt på Subway och gick i stan och hade mycket trevligt!

Igår kom jag på en sak som jag glömt; att blondinbella gick i min paralell-klass i Stockholm, hah! Det ni! (pssst, hon var världens FJORTIS) Men ja, lite kul iallafall! Det var iallafall världens värsta skola, dom åren jag gick där var dom värsta!

2 dagar kvar tills vi ska se TWILIGHT! åh jag längtar <3 Hoppashoppashoppas att den är lika bra som boken, kenza skrev iallafall i sin blogg att den var jättebra, men ja, det är ju hennes åsikt men jag hoppas hon har rätt!

Hm, vad har jag mer att berätta? På torsdag ska jag till typ fastighetsägaren här i huset som har lovat att fixa en etta till mig. Han ska typ "utreda" mig, helvete också! Typ kolla så jag klarar att ha en egen lägenhet och sånt, herregud.

Snart måste man börja köpa julklappar. Ha! Där ryker alla pengarna, men ja, dom går åt något bra iallafall, dom går till att göra andra glada.

Nu har jag nog inte mycket mer att säga, men skriver väl snart igen!
// Vicky.


Kommentarer
Postat av: Malin

SERIÖST? fan vad ball att ni gick på samma skola! Var det i lågstadiet eller? Har du kvar skolkatalogen? :D

Postat av: Malin

eller vänta. fjortis var hon nog inte i lågstadiet. HAHA. så ja, när var det? ;D

2008-11-18 @ 20:16:27
URL: http://enannanflicka.blogg.se/
Postat av: anna

haha tufft av dig :P. Åh, julklappar :D. Btw, vad vill du ha? haha :D

2008-11-18 @ 22:22:33
URL: http://pineappleananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback