twilight

Ja, så såg man TWILIGHT =D
först till det viktigaste; filmen var cpbra <3 årets film alltså! Jag blev faktiskt inte besviken som man brukar bli när man läst boken först, men Jacob och Billy såg inte ut så som jag tänkt mig! haha.
MEN...

jag har aldrig i hela mitt liv varit på en så pinsam och katastrofal bioupplevelse. Det var fullt av emofjortisar i hela salongen (nej jag är inte fördomsfull nu, jag menar allvar), och från början tänkte jag "jaja, det skiter väl jag i, jag ska se filmen". Men fick man det? NEJ, knappast. Så fort förtexterna började rulla skrek varenda själ i salongen som galningar. Okej, tänkte jag, kanske för att filmen börjar. Men nej...man ser första karaktären, dom skriker lika högt, nästa person, dom skriker igen. EDWARD KOM IN, åh herregud, taket lyfte och flydde till Afrika när dom började skrika. Asså jag skämdes nästan för att vara människa så pinsamt som det var. Hur kan man med skam och heder i kroppen bete sig så? En tjej framför oss bet sig i armen och bölade sig igenom ungefär hela filmen, alltså, helt jävla sjukt, jag har aldrig sett något av dess like! Jag förstår inte..nej jag kan inte beskriva det. Själv har man sett fram emot filmen skitlänge och så får man inte ens se på den i lugn och ro. Dom måste också ha sett fram emot filmen, men vad fan, kom dom för att se filmen eller för att bara skrika igenom hela?! Jag kände verkligen för att SLÅ alla som satt och skrek och bölade och gjorde "awwww" och "ååååååååh" och "iiiiiiiiiih" ljud genom hela filmen. Om någon av er som var där läser detta har jag bara detta att säga; SKÄRP ER FÖR FAN NI SKÄMMER UT ER SJÄLVA SÅ HIMLA MYCKET, NI ÄR SÅ SJUKT PINSAMMA, FÖR FAN, ANVÄND HJÄRNAN OCH INSE HUR MYCKET NI SKÄMMER UT ER.

Vet ni vad? Tokio Hotel- fjortisar är som sofistikerade advokater i jämförelse med dessa idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback