when you can live forever..

what do you live for?



Ååååh, nästa fredag har TWILIGHT premiär, längtar som fan!
Idag har jag varit i stan med Adrian, eller ja, först åkte vi till skolan och lämnade våra ledighetslappar. Jag pratade med Henrik torrboll (som jag har i historia A) om vad jag har att ta igen och han gav mig en tegelsten till bok och en massa uppgifter >_< Sen åkte vi till stan och hade allmänt trevligt :) Biljetterna till Twilight hade inte släppts än men hon sa att vi kunde komma tillbaks imorgon så fixade hon det ^^  

Imorgon ska jag passa Elvis på morgonen, ooorkar inte gå upp tidigt bara för det.

Såg självklart Grey's Anatomy idag, med en skål glass + fruktsallad! Tyckte avsnittet var bra, jättekul med Cristina, Meredith och Izzie bänkade i soffan på Dermatology avdelningen haha.

Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva...haha.
Godnatt!
/vicky.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA, jag älskar när dom sitter där i den soffan och bara tittar!



Men jag fattar inte vad det var för avdelning? Vad gör dom där liksom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback