ikea med mera.

Hej!

Det blev faktiskt Ikea idag, kollade på garderober men inga passade, de som har dem rätta måtten för min hall har utgått ur sortimentet, men jag pratade med min mormor och det löser sig nog ändå.
Vi fikade på Ikea, det var mysigt, jag älskar Ikeas restauranger, det är förmodligen det bästa Ikea har? Jag älskar att gå och kolla på alla möbler och tillbehör, men när man väl letar efter något speciellt är det ett jävla MÖG att gå runt där, haha.

Som ett trevligt avslut på denna dagen kom Adds, Ivve & Lena till mig, vi hade minst sagt kul och den historien berättar nog
Adrian själv bättre!

För att gå över till något helt annat så har jag, förmodligen segare än alla andra, hittat till Black Ascots blogg. Tyvärr fick inte jag följa med från början utan hoppade direkt in i inlägget där det berättas att allt bara var ett påhitt, en historia & att det inte är en riktig person. Väldigt trist, eftersom jag, efter att nu ha läst nästan alla inlägg, märkt att detta är nog den bäst skrivna bloggen jag nånsin läst. Det är så rakt på, så ärligt, vackert och samtidigt väldigt tragiskt. Sättet den är skriven på är så perfekt, poetiskt på ett sätt. Så vill jag också skriva, jag vill också att mina ord ska flöda så vackert när jag skriver, men tyvärr gör de ju inte det. Ja, jag ville bara säga detta iallafall, nu somnar jag rätt på tangentbordet snart.

Vi hörs imorgon! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Addie

...men JAG hittade iaf en garderob och gissa vad DEN PASSAR I MITT RUM jag trode den skulle vara för hög men det var den ejj :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentera:

Trackback